Blog

Polakom brakuje wiedzy na temat PR? – wywiad

Z badań na Państwa zlecenie, wynika, że 56% Polaków uważa, że firmy oraz instytucje powinny prowadzić działania PR. To dobry czy zły wynik?

W porównaniu do wciąż niewielkiego odsetka osób, które wiedzą, co oznacza termin PR myślę, że jest to bardzo dobry wynik. Niestety Polakom brakuje świadomości na czym, tak naprawdę, polega budowanie wizerunku. Naszym celem jest stworzenie programu, który mówiłby o dobrych standardach w tym zawodzie oraz edukował na temat tego kiedy i jak warto wykorzystywać doradztwo komunikacyjne. Prowadzona przez nas kampania edukacyjna pod hasłem  “PR bez uprzedzeń” ma za zadanie zmienić sposób postrzegania branży PR w polskim społeczeństwie. Pierwszym elementem kampanii były badania diagnozujące obecny stan świadomości Polaków, następnym krokiem będą warsztaty i spotkania edukacyjne prezentujące potencjał tkwiący w kampaniach i narzędziach PR.

Czytaj więcej